Anasayfa Haberler Dijital reklamcılıktan 2016'da 1.872,4 milyon TL’lik büyüme
Dijital reklamcılıktan 2016'da 1.872,4 milyon TL’lik büyüme

Dijitalleşmeyle birlikte ortaya çıkan dijital reklamcılık sektörü her geçen gün katlanarak büyümeye devam ediyor. 2016 yılında 1.872,4 milyon TL’lik bir büyüme rakamına ulaşan dijital reklamcılık, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de dijital ekonominin temel yapı taşlarını oluşturmaya hazırlanıyor.

Dijitalleşmeyle birlikte ortaya çıkan dijital reklamcılık sektörü her geçen gün katlanarak büyümeye devam ediyor. 2016 yılında 1.872,4 milyon TL’lik bir büyüme rakamına ulaşan dijital reklamcılık, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de dijital ekonominin temel yapı taşlarını oluşturmaya hazırlanıyor.
Avrupa dijital pazarındaki reklam formatları arasında en fazla büyüme oranına sahip mobil reklamlar, büyüme rakamlarıyla gücünü kanıtlıyor.
IAB (Interactive Advertising Bureau) tarafından açıklanan 2016 yılı dijital reklam yatırımları, geçen yıla göre yüzde 13,7 oranında artarak, 1.872,4 milyon TL’ye ulaştı.

 

USİAD Bildiren Dergisi

Reklam

Raporlar

Reklam

Kitaplar

Reklam