Dünya genelinde bazı lider ve kurumlar, önemli bilgileri sosyal medya hesaplarından paylaşırken, Avrupa ve Türkiye’de iş dünyası örgütlerinin sosyal medya kullanımı vasat seviyede.
Dünya genelinde bazı lider ve kurumlar, önemli bilgi paylaşımlarını sosyal medya hesaplarından yaparken, Avrupa ve Türkiye’de iş dünyası örgütlerinin sosyal medya kullanımı vasat seviyede.
Kurumlar sosyal medyayı daha çok kurum içi etkinlikleri duyurmak ve özel günlerde toplumsal mesajlar vermek için kullanıyor.
Dünyadaki internet kullanıcılarının 4’te birinin aktif olarak kullandığı ve günde yaklaşık 80 milyon fotoğrafın paylaşıldığı Instagram’ın Türkiye’deki kullanıcı sayısı 22 milyonu aştı.
Kullanıcılarının yüzde 41’ini 16-24 yaş arası gençlerin oluşturduğu Instagram, Anadolu’daki KOBİ’lerden teknoloji start up’larına kadar geniş bir kitlenin ürün ve hizmetlerini sergileyip “networking” yaptığı bir platforma dönüştü.
Girişimcilik ekosistemi ve reel ekonominin yeni hikayesi Instagram, dünya genelindeki iş dünyası örgütleri tarafından da ihmal edilmiş görünüyor.
Eğlenceli video ve fotoğraf paylaşımlarıyla kendini ifade etmenin çok fazla yolunun bulunduğu platform, sosyal medyaya hakim üyelerin paylaşımları dışında kurumsal saiklerle kullanılmıyor.